Müəllif: Nərminə VƏLİYEVA Bakı
"Alma almaya bənzər...". Bu atalar sözü peşəkar mənada bir tutarlı sözlə də əvəz oluna bilərdi - sülalə. Cəmil Əmirov, məşhur atası Fikrət Əmirov kimi bəstəkar oldu. Lakin klassikanı deyil, cazı seçdi. Və bu gün o, Azərbaycan cazının ən məşhur nümayəndələrindən biridir. Uşaqlıq xatirələri, peşə seçimində atasının təsiri, caz və bir çox başqa məqamlar haqda "R+" jurnalının müxbiri bəstəkar Cəmil ƏMİROVLA söhbət edir.
- Siz ta uşaqlıqdan musiqiçi olmaq istəmisiniz? Yoxsa başqa arzularınız var idi? Məsələn, adətən, oğlan uşaqları futbolçu karyerası haqda xəyallar qururlar...
- Yaxınlarımın dediklərinə görə mən musiqiyə olan marağımı son dərəcə erkən göstərmişəm. Çünki həyatımın ilk günlərindən evdə baş verən hadisələrin "episentrində" olmuşam -atamın iş prosesini dinləmək və baxmaq xüsusilə xoşuma gələrdi. Musiqiyə olan marağım və sevgim həyatımdakı bütün olayları öncədən müəyyənləşdirdi və mən heç vaxt peşə seçimimin doğruluğunda yanılmamışam. Futbol gözəl oyun kimi uşaqlıq illərimdə məndən də yan keçməyib: mən, digər bütün həmyaşıdlarım kimi imkan daxilində məhəllə komandalarında top qovmuşam.
- Atanız peşə seçiminizə necə isə təsir göstərib?
- Onun yaradıcılığı məni laqeyd qoya bilməzdi, ələlxüsus da bütün bunlar mənim gözlərimin qarşısında baş verirdi. Evimizdə musiqi kultu hökm sürürdü - hər gün mənzilimizdən sehrli səslər eşidilirdi. Əminliklə demək olar ki, mən onun musiqisində "bişmişəm" və münasibətim, prinsiplərim və yaradıcılığımda istiqamətim yuxarıda sadalananlara əsaslanır.
Bütün bunlar ümumi inkişafımın aydın formasında cəmlənib və hər şeyə münasibətimi formalaşdırıb.
- Sizə yaxın janrın klassik deyil, caz olduğunu biləndə, atanız necə reaksiya verdi?
- Bülbül adına musiqi məktəbinin fortepiano sinfi üzrə yeddinci sinifdə oxuyarkən, atam mənə musiqi bəstələməyi təklif etdi. İfaçılıq sənətindən məmnun olmadığımı hiss edirdim. Paralel olaraq kompozisiyalarla məşğul olmağa başladım, cazla, onun sonsuz imkanları ilə maraqlandım. Hər şeydən daha çox cazı sevdiyimi dərk etdikdə, həyatımı bu sehrli janra həsr eləmək qərarına gəldim. Atam vəziyyəti qiymətləndirərək və bunun ötəri əyləncə olmadığını hiss edərək, məni fikrimdən daşındırmadı. Bundan başqa, uğurlu caz karyeası üçün klassik təhsilin sadəcə zəruri olduğunu mənə başa salaraq, akademik təhsilimi davam etdirməyimi məsləhət bildi. Buna görə də ona sonsuz minnətdaram.
- Caz oyunu üslubu çox vaxt başqa musiqiçilərin təsiri altında yaranır. Maraqlıdır, gəncliyinizdə musiqiçilərdən kimi dinləyirdiniz və ona oxşamağa çalışırdınız?
- Zaman zövqü cilalayır. Bu, məndən də yan keçmədi, lakin, əlbəttə ki, musiqidə dəyişməz favoritlər var - hamısını sadalamaq olmur. Müəyyən müddət ərzində onlar üslubumu və istiqamətimi müəyyənləşdirdilər. Lakin əsas odur ki, daim böyük potensialı olan yeni parlaq adlar yaranır.
- Belə bir fərqli ifadə var: caz əvvəlcə kasıbların musiqisi olub, daha sonra zənginlərin, amma o, həmişə ağıllıların musiqisi olaraq qalıb. Razısınız bununla? Necə hesab edirsiniz, nə üçün caz "hamı üçün olmayan musiqi" hesab olunur?
- Caz ifaçı və pərəstişkarlardan müəyyən intellektual və yaradıcı səviyyə tələb edir və onları kiçik, amma möhkəm kollektiv birləşdirir. Kütləvi uğurun olmaması caza sonsuz improvizasiya inkişafını davam etdirməyə imkan verir.
- Ölkəmizdə caza olan marağın yenidən daha da artması üçün, sizcə, nə etmək lazımdır?
- Əsas onu düzgün təbliğ etmək və dinləyicidə bu sehrli janra qarşı maraq və diqqət oyatmaqdır.
- Musiqi ilə eksperiment aparmağı sevirsiniz. Sizcə, müasir dinləyiciyə nə maraqlıdır?
- Müasir tamaşaçı musiqi eksperimentləri haqda son dərəcə məlumatlıdır və müəyyən məhsul tələb edir - bu caza inkişafın yeni sintezlərini sakit şəkildə aparmağa imkan verir...
- Rəhbərlik etdiyiniz "Savab" musiqi kollektivində ən çətin nədir sizin üçün? Musiqiçiləriniz hansı problemlərlə üzləşirlər?
- İdealda kollektiv - musiqi səviyyəsi və hazırlığı üzrə həmfikir olanlardır. Lakin müəyyən layihələr özündə başqa birləşmələri də birləşdirə bilər. Hər şey qoyulan məqsəddən asılıdır. Çətinlik bütün hallarda ola bilər - əsas onların öhdəsindən gəlmək və nəzərdə tutulanı reallaşdırmaqdır...
- Musiqidən başqa nəylə maraqlanırsınız?
- Musiqi, demək olar ki, bütün vaxtımı alır - informasiya olduqca çoxdur və bütün bunları mənimsəməyin öhdəsindən gəlmək lazımdır. Sevimli işinlə məşğul olmaq, həzz almaq, ilk növbədə, diqqət və zaman tələb edir - nə qədər çox olarsa, o qədər yaxşıdır ...
Sevdiyim və boş vaxtımda məşğul olduqlarım ədəbiyyat, rəssamlıq, sənədli filmlər və futboldur.
- Siz - üçüncü nəslin musiqiçisisiniz. Qızınız ailə ənənəsini davam etdirdi? Ailəniz haqqında danışın.
- Qızım ixtisasca iqtisadçıdır, amma həyatda yaradıcı insandır. Mən, sadəcə, musiqiçi sənətinin bütün sərt tələblərini və sonsuz çətinkliklərini bilərək, öz yaxınlarına bunu arzulamayan valideynlər kateqoriyasına aidəm. Yeganə ümidim nəvəmə bağlıdır. Yaşayarıq - görərik ...
MƏSLƏHƏT GÖR: